23 Aralık 2008 Salı

Yaşama döndüren şarkılar...

Öyle şarkılar bilirim... Sizi tekrar hayata bağlayan, damarlarınızda adrenalin yaratıp ' Sanki tüm dünya sadece sizin için varmış ' hissini uyandıran...

İçinizde şimşek gibi çakıp durmak bilmez sularda kaybolmanıza yol açan, boğulmayı seve seve kabul edebileceğiniz 'Olsun bu şarkıyı dinledim ya gerisi vız gelir bana ' dedirten O bulunmaz, O en değerliniz olarak kalacak müstesna şarkı...
Evet, her insanda aynı tadı, aynı etkiyi bırakmayabilir ama yine de bizi hayata bağlayacak, bizi her daim güçlü kılacak bu şarkıları paylaşalım istiyorum.
İstiyorum ki benim için bu etkileri yaratıyorsa belki başkalarına da aynı etkiyi yapar, onlar da benim gibi motivasyonu bol, yürekleri sevgi ve sevinç dolu olarak günlerine devam ederler.
İşte bugün beni canlandıran ve bu yazıyı yazmamı sağlayan şarkı...

Pink Floyd 'dan...
Take it back
Peki ya sizin ki ?
E

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder