27 Aralık 2008 Cumartesi

Küçük Hikayeler: Önsöz

Efruze’nin temellerini atmaya başladığımda kaçınılmaz olarak bir web sitesi hazırlamam gerekti. Kişiye özel tasarımlarımın bana göre kendine has kişilikleri olduğundan yola çıkarak, herkesin bir hikayesi olduğu gibi tasarımlarımın da bir hikayesi olmalı diye düşündüm. Ve ilk hikayelerim bu şekilde hayat bulmaya başladı.

‘Osmanlı Kolyeleri’ başlığı altında yazdığım ve resimlendirdiğim tasarımların birçok internet sitesinde kendilerine mal edildiğini üzülerek gördüm. Ve yine yanlış anlaşılmaları düzeltmek adına, Sultan adlarının sadece kolyelere verilmiş bir ad olduğu, hikayelerin ve kolyelerin o zamana ait olmadığının altını çiziyorum.

İşte tüm bu olanlardan sonra, ana kaynağından resimleri ve hikayeleri tekrar yayınlamaya karar verdim. Böylece bu yazıyı okuyan herkes ‘Emek’ denen o varlığın, kolay yutulacak lokma olmadığını bir kez daha anlamış olur.

Emeğe saygılarımla…

E

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder