15 Haziran 2012 Cuma

'Tanrı'ya şiir' / 'Poet to God'


Tanrı'ya Şiir



Tanrım, sana şükürler olsun.
Şükürler olsun ki, bana değer verdin, beni yarattın.
Çekip gitmedin, hep yanımda kaldın
Besledin, büyüttün…
Yaşayabilmem için bir beyin ve bir kalp verdin.
Aklımı çalıştırdın, bugünlere getirdin.
Kalbimi yarattın, çokça sevmemi sağladın.
Öyle bir kalp yarattın ki sevdikçe büyümekte…
Neden beni dünyaya getirdiğini söylemekte…

Her şarkı dinleyişimde, bulutları her izleyişimde
'İyi ki gelmişim, bu dünyaya…' diyorum.
Kalbim mutlulukla çarptığında sana daha çok sarılıyorum.
Öyle ki bu rüya hiç bitmesin istiyorum.
Tıpkı cennetinde olmak gibi…

Seni sevgiyle selamlıyorum Tanrım
Yaşanmış ve yaşanacakların toplamı adına
Sana gönülden ve tüm içtenliğimle
Şükrediyorum

Seni seven kulun…
E

Fotoğraf, internetten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder